söndag 27 december 2009

Julstök

Så var då julen över för denna gången. Egentligen är julen en högtid som jag ogillar mer och mer för varje år, mest för att det är sådan hets och stress veckorna innan, hade det inte varit för barnen så hade jag nog struntat i julfirandet helt och hållet.
Nåväl, det var välfyllt under granen i år med, ungarna verkade ovanligt nöjda med sina klappar i år, och så länge dom är nöjda är jag nöjd. Vi brukar vara på två ställen på julafton, först hemma hos oss med mina föräldrar och på kvällen är vi hemma hos Drakens föräldrar, så det brukar bli dubbel glädje för barnen.
Personligen fick jag inte så många julklappar i år, jag hade väl inte varit tillräckligt snäll eller nåt. Men jag fick två som jag blev riktigt glad för, en biljett till KISS konsert på Stockholms stadion i Juni och en biljett till Sonisphere festivalen i Stockholm i Augusti.
KISS är ju gamla barndomshjältar så det ska bli riktigt kul att få se dom live för första gången, det blir garanterat bra drag fast Stadion är usel som konsertarena.
På Sonisphere lär det också bli sjukt bra drag, med band som Iron Maiden, Anthrax, Slayer och Mötley Crue på spellistan så kan det inte bli annat än bra.
Snart är det dags för nyår och nyårslöften, förra året hade jag ett nyårslöfte som sprack redan den 1 Januari so jag tror jag hoppar det, möjligtvis att man kanske skulle försöka sig på att bli lite snällare, men eftersom jag redan nu är genomsnäll så blir det nog svårt:D.

Om jag inte skriver något innan det nya året så vill jag passa på att önska alla ett Gott Nytt År.
Kör lungt där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar