måndag 1 juni 2009

Då var det dags igen

Jaha, då ska vi se då.
Står på Björkäng nu, ska ta natten här och sedan åka vidare till Ullared imorgon förmiddag, det får helt enkelt bli veckans sovmorgon nu. Började med Askersund och Finnerödja idag sedan blev det drygt tre timmar på verkstad, det var dags att besiktiga färdskrivaren. Tyvärr är inte verkstaden i Anderstorp ackriditerade att göra arbeten på det digitala missfostret, men det är ju bra att visa sig på Björstigs ibland med så man får fortsatt service där med.
Det blir en kort vecka denna veckan, på Torsdag ska jag ställa bilen i Anderstorp, EGR-röret som läcker ska bytas och själv ska jag styra personbilen till Stockholm på Fredag förmiddag, jag och brorsan ska gå och se Bruce Springsteen på Stadion, det ska bli riktigt jävla kul.
Min chaufför (Drängen) skulle ju kört i sommar, nu fick han fast jobb hos en annan åkare, så jag annonserade på truckstopet efter en chaufför, det har faktiskt varit ganska stort intresse trots att det bara är 4 veckors arbete.
Kanske blir det ett inlägg imorgon med, den som lever får se.

1 kommentar:

  1. Springsteen är föjävla bra! Var på Ullevi o såg han förra sommarn.

    SvaraRadera