tisdag 23 juni 2009

Länge sedan nu

Nu har det gått aldeles för lång tid mellan inläggen här igen. Men eftersom någon illvillig individ sprider elaka rykten om att jag skulle vara Sveriges mesta semesterfirare (antagligen är han bara avundsjuk) så måste jag ju tillstå att jag faktiskt har haft en veckas semester. Men jag passar väl på att påminna Jürgen om att om bakgavelliften slutar fungera kan det vara idé att kolla batterierna i fjärrkontrollen innan man åker till en verkstad för att gråtandes be om hjälp.
I Onsdags packade jag in käring och ungar i bilen och drog till kobben för sedvanligt midsommarfirande. Som vanligt var det skönt att komma ut dit, även om det är lite långt iväg. Vädret var sådär, men jag är mest besviken på att jag glömde ringa Jürgen och öppna en pilsner i örat på han när han svarade, en tradition som i år bröts.

Nu står jag i Avesta, ska lasta här imorgon. Numera är det inte speciellt vanligt att man får åka hit upp, men när man väl får det så är det alltid lika trevligt att komma hit. Synd bara att man får små skrattattacker när man pratar med folket här uppe:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar