måndag 4 maj 2009

Det var ett tag sedan

Ja, det var ett tag sedan jag skrev något här, det har helt enkelt inte hänt något som har varit värt att berätta om.
Dagen började i Finnerödja (någon som är förvånad?) och sedan drog jag ett par tomburkar från hamnen till en depå innan jag stack iväg från Göteborg.
Nu står jag i Karlskrona, skulle lossat här imorgon bitti, men dom endel av godset skulle iväg med en annan bil som står här så dom ville lossa ikväll, och naturligtvis gick jag med på det även om det innebar ett pass med handtrucken. Jag minns nu varför jag aldrig riktigt trivdes med att köra stycke, handtruckar är inga roliga grejer.
Imorgon ska det visst bjudas på frukost här på företaget, och efter det så ska jag till Kristianstad där jag ska leverera en 40 fotare som är såld, så det blir tomburk på bilen och ramrent släp till Göteborg imorgon, det gillar vi, för då går det åt lite soppa.
Mer kommer imorgon, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar