torsdag 14 maj 2009

Hoppsan

Jag har visst varit lite dålig på att skriva här denna veckan, har väl inte varit så mycket att skriva om direkt.
Servade bilen i Tisdags, men den ska lämnas igen om två veckor. Problemet med avgasbromsen som jag nämnde beror antagligen på ett hål i ett rör till EGR-systemet, detta ska nu bytas, tyvärr sitter det lite dumt till så dom måste plocka bort grenrör och turbo för att kunna byta rörstumpen, så ingen vet hur lång tid det tar egentligen, men det visar sig.
Annars har det varit hyffsat att göra denna veckan, står nu i Askersund där jag ska lossa en container imorgon, sedan ska jag vidare till Moholm och lossa den andra, sedan får vi se, risken är att jag får sticka hem direkt och åka till Göteborg på Söndagkväll, inget drömläge direkt, men det är så det är.
Mer kommer imorgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar