måndag 25 maj 2009

Skönt med långhelg

Sitter hemma i soffan nu, ska byta med Drängen ikväll så han får vara ledig innan han börjar sitt nya jobb, när detta skrivs borde han vara i trakterna runt Örebro, han ska lossa där i eftermiddag.
Det har varit en riktigt lugn och skön helg, igår var vi och tittade på Maria när hon spelade fotboll och i Lördags grillade vi med Drakens bröder och spelade GuitarHero, en mycket lyckad kväll.

Nu blir det två 4-dagarsveckor, denna veckan har det ju redan försvunnit en dag på, och nästa vecka tar slut på Torsdag eftermiddag/kväll då jag ska ställa bilen i Anderstorp så dom kan byta EGR-röret som är sönder, men det ligger långt fram i tiden än så länge.

På Truckstop-forumet blev det återigen lite skriverier om NTY, och trots att jag inte ens skrev kritiska inlägg så tyckte tydligen "Mannen med för mycket fritid" att han blev utsatt för "personliga påhopp". Han är lite lustig, istället för att kontakta mig (han har min mailadress, mitt telefonnummer och min MSN) så ringer eller mailar han till andra och beklagar sig, konflikträdd är nog det rätta ordet.
Jaja, det var allt för den här gången, mer kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar